Rangos európai multimédiás díj a kirowskinak

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 15. 16:39
EUROPRIX Quality Seal 2002 kitüntetésben részesült a kirowski Renault Luxusszalon című CD-ROM-ja a legjobb európai multimédiás munkákat értékelő EUROPRIX pályázaton.
Az ausztriai központú versenyen elnyert díj az első rangos nyugat-európai elismerés a hazai kreatív fesztiválokon már számos sikert elért interaktív ügynökség történetében. A Renault Vel Satis és Avantime márkáit bevezető integrált kampány részeként elkészített CD-ROM-ot design, kreatív tartalom, funkcionalitás, interaktivitás, valamint a felhasznált technológia fejlettsége szempontjából is követendõnek minõsítette a nemzetközi zsűri. A szakértők több mint 30 ország 670 nevezéséből kétfordulós értékelési folyamat során számos német, holland és osztrák induló mellett választották a befutók közé a kirowski munkáját. A felső kategóriás autók 2002 tavaszán futott kampányának eszköztárában az elegáns, de célszerû Flash-megoldásokat bemutató CD-ROM mellett ott volt a jelenleg is elérhető www.renault.hu/luxusszalon microsite is.