Samsung SDS: teljes üzleti megoldás vállalatok számára

forrás: Prim Online forrás: Prim Online, 2002. október 24. 11:58
Az üzleti szoftvereket, tanácsadási és rendszerintegrátori szolgáltatásokat kínáló Samsung SDS Europe Ltd. a budaörsi Holiday Innben, roadshow keretében mutatta be Bizentro elnevezésű vállalati/gyártási erőforrás-tervező (ERP/MRP) szoftverét. Az SDS kimondottan kis- és közepes méretű gyártóvállalatok számára tervezett Bizentro csomagja olyan folyamatokat integrál egyetlen rendszerbe, mint a számlázás, a pénzügy, az értékesítés, a beszerzés, a termelés és a leltár.
A Samsung SDS azzal a meggyőződéssel építi ERP üzletágát, hogy a szoftveripar sok résztvevője rosszul ítélte meg az SME vállalatok valódi igényeit. A szoftvercégek sok esetben olyan újracsoportosított szoftvercsomagokat kínálnak, amelyek inkább nagyméretű rendszerekhez alkalmasak, és nem feltétlenül a kis- és közepes méretű vállatok számára. Az SME vállalatok előtérbe helyezése és az erősségek bemutatása érdekében a Samsung SDS egy új magyar ügyfél, a Bizentro szoftvert sikerrel használó Young Star vállalat esettanulmányát mutatta be.

A Bizentro a teljes vállalati folyamat menedzselésére alkalmas ERP megoldás. A beépített modulok minden szempontból lefedik az üzleti folyamatot, a rendelések befogadásától a termelésig és a szállításig. A Bizentro támogatja az emberi erőforrások, a fizetési jegyzékek, a számlázás, a beszerzés és sok minden más integrálását is. Három modulból áll:

Számlázás és pénzügy

A számlák és tranzakció-típusok testre szabása.

Értékesítés és beszerzés

A teljes értékesítési folyamat menedzselése az értékesítés tervezésétől kezdve a rendelések felvételén át az esedékes számlák alapján való kiszállításig, a becsült szállítási dátumok előrejelzése a pillanatnyi raktárkészlet, a termelési kapacitás és a beszállítói információk elemzése alapján. Biztosítja a beszerzési igények feldolgozását, a megrendeléseket, valamint az esedékes számlák előállítását is.

Termelés és raktárkészlet

Egyetlen integrált rendszerben hatékonyan kezeli az anyagigényléseket, az anyagszükségletet, az anyagi megrendelések tervezését és ütemezését.

Előnyök

A teljes szervezet üzleti teljesítményének és hatékonyságának javítása és maximalizálása a költségek csökkentésével, nagyobb termelékenység a redundancia és duplikálás csökkentésével, több értékesítés és bevétel.

Az ügyfelek támogatásának és kiszolgálásának javítása a megrendelések, szállítási adatok és más információk követésével.

Jellemzők

A teljes rendszerre kiterjedő vezérlés egyszerűen illeszthető minden tevékenységhez.

Méretezhető, ezért a legkülönfélébb számítástechnikai környezetben használható.

A web-alapú, fejlett nyitott architektúra miatt sokféle rendszerhez és adatbázishoz csatlakozhat.

A program a CASE fejlesztőeszközzel készült.

Zökkenőmentesen integrálható a groupware-rel.

Saját telepítési módszer.

Egyszerűen használható kezelői felület, testre szabható menükkel.

Több nyelv (angol, japán, koreai, kínai, spanyol, német, francia, magyar).