i90.hu – új generációs b2c és c2c e-piac indul Magyarországon

Kovács Attila, 2002. november 7. 18:02
November 7-étől Magyarország hivatalosan is bekapcsolódik az amerikai Albumcity.com öt kelet-közép-európai országra kiterjedő, a világon első fix áron b2c (business-to-consumer), illetve c2c (consumer-to-consumer) elektronikus kereskedelmet folytató e-piacba, amely a www.i90.hu weboldalakon keresztül egyelőre műsoros CD-ket és DVD-ket, később könyveket, palmgépeket, mobiltelefonokat lehet adni/venni.
Az erről szóló csütörtöki budapesti sajtótájékoztatón Robert Fridrich, az i90.com marketingigazgatója és Sásdi Helga, a magyarországi képviselő elmondták, a hazai mintegy két hónapos próbaműködés során az i90.hu oldalon már több mint 18 ezer felhasználó regisztrálta magát.

A rendszer előnye, hogy az öt ország közül bárhol lehet az illető ország nyelvének ismerete és fizetőeszközének rendelkezése nélkül vásárolni. A rendszer lehetővé teszi, hogy könnyen összehasonlítsuk a CD/DVD-kre szóló különböző árajánlatokat és a számunkra leginkább megfelelőt kiválasszuk, megvásároljuk. Akik pedig eladnak, az értékesítést követően 15% kezelési költséget fizetnek az i90-et üzemeltetőnek.