Ki teszteli a Vodafone játékait?

Kollár Csaba, 2003. február 11. 19:20
A vezeték nélküli játékok piacán többek között tanácsadói tevékenységet végző Babel Media-t választotta ki a Vodafone arra, hogy tesztelje a Vodafone live! számára fejlesztett multimédiás szolgáltatásokat.
A két vállalat együtt dolgozik október óta, miután a Babel megbízást kapott arra, hogy több mint 50 játékot teszteljen, melyeket a fogyasztók a Vodafone live! szolgáltatás részeként érhetnek majd el. A Babel ígéretet tett arra, hogy a tesztek során mindvégig nagyon szigorú lesz, így az ellenőrzött játékok megfelelnek bármely minőségi szabvány elvárásainak is. A tesztek kidolgozásánál a két vállalat közösen dolgozott ki egy olyan ellenőrzőlistát, amellyel garantálhatják a játékok minőségét, használhatóságát és kompatibilitását.

A játékokat hálózati környezetben tesztelik annak érdekében, hogy tapasztalatokat szerezzenek és ezek alapján a későbbiekben elkerüljék a problémákat, amelyekkel esetleg a fogyasztók is találkozhatnának. A Babel a Vodafone Live! játékait a többek között a Sharp GX10-en és a Nokia 7650-en teszteli. Az elemzők a Strategy Analytics-nél úgy gondolják, hogy a játékokból 2003-ban mintegy 2 milliárd USD bevétel származhat, ami nagyon meggyorsíthatja a mobiltartalmi piac fejlődését.

A Vodafone Global Content Services kereskedelmi igazgatója, Lee Fenton elmondta, hogy "az utóbbi időben nagyon sok híresztelés látott napvilágot a Vodafone live! mobiljátékaival kapcsolatban. A Babel-lel való együttműködésünk garantálja, hogy csak olyan játékokkal találkozhatnak a fogyasztók, melyeket előtte a legszigorúbb ellenőrzéseknek és teszteknek vetettünk alá."