Sony Ericsson - digitális reklámkampány

Kollár Csaba, 2003. április 5. 19:13
A Sony Ericsson 250,000 GBP-t költött digitális reklámkampányára, melyben a P800-as készüléket népszerűsíti.
A digitális kampány a mintegy 1 millió GBP-s kampány részét képezi, célja, hogy minden lehetséges fogyasztót/vevőt megszólítson, interaktívvá tegye a P800-as felfedezését és megismerését. Ennek érdekében a kampányt irányító Mediaedgecia Digital leányvállalatát a Good Technology-t bízta meg azzal, hogy az említett modell fontosabb tulajdonságait, így a PDA-funkcionalitást, a Java-alapú játékok lejátszási lehetőségét, illetve a video-kompatibilitást kihangsúlyozza.

A kampány elsődleges célcsoportja a Good Technology megfogalmazása szerint a "professzionális úttörők", akik szívesen próbálnak ki minden technikai újítást, és ezt anyagi helyzetük révén meg is tehetik. Ezek az emberek rendszerint mobiltelefont és PDA-t egyaránt használnak, így a marketingkommunikációs üzenetben a hangsúlyt az kapja, hogy a P800 egyesíti magában a két készülék funkcióit.

A reklámozási helyek között megtalálhatjuk a hír és portálsite-okat, mint az Economist.com-ot, a Zdnet-et, a Tiscali and Blueyonder-t. Az interaktív demonstrációban a P800-at különböző (élet) helyzetekben mutatják be. Egy másik formában a fogyasztók a P800 video- és MP3-kompatibilitásával ismerkedhetnek meg.