Novell-megoldások segítik a TransUnion B2B tevékenységének kiterjesztését

forrás Prim Online, 2003. május 12. 17:50
Az e-commerce ügyfelek számának gyors növekedésével és a havi 2 milliárd bizalmas információs elem kezelésének kihívásával szembesülő TransUnion, a világ egyik legnagyobb hitelképességi jelentéseket készítő ügynöksége, a Novell megoldásait választotta a skálázható, személyazonosság alapú biztonsági infrastruktúra kiépítéséhez.
A Novell-megoldás a TransUnion saját fejlesztésű biztonsági megoldását váltja fel, és egyszerűbb felhasználókezelést biztosít, az ügyfeleket és alkalmazottakat pedig személyazonosság-alapú hozzáféréssel látja el a TransUnion szolgáltatásaihoz a weben keresztül.

A több mint 3000 alkalmazottat foglalkoztató, 24 ország ügyfeleit kiszolgáló TransUnion olyan biztonságos internetmegoldást igényelt, amely az ügyfelek számára gyorsabb és hatékonyabb hozzáférést biztosít a pénzügyi és hitelképességi információkhoz. Emellett az alkalmazottak számára is könnyebb hozzáférést kellett biztosítani a kulcsfontosságú alkalmazásokhoz, függetlenül attól, hogy a központban, a 60 kihelyezett iroda egyikében vagy otthonukban tartózkodnak. A Novell-megoldás lehetővé tette a TransUnion számára, hogy egy éven belül megnégyszerezze on-line B2B ügyfélbázisát (38 000-ről 150 000-re) anélkül, hogy új hardvert vagy informatikai csoportot kellett volna biztosítania, miközben egységesítette minden egyes alkalmazott személyazonossági információit a különböző rendszerek között, így növelte a termelékenységet és a biztonságot.

A cég most több mint 200 000 tranzakciót dolgoz fel hetente, az ügyfelek pedig egyetlen azonosítóval és jelszóval férnek hozzá a személyre szabott információkhoz a weben keresztül. Emellett a Novell iChain bevezetésével a TransUnion meglévő webszervereinek leterheltségét mintegy 10-15 százalékkal csökkentette, így azok több felhasználó kiszolgálását képesek ellátni.