Samsung-kampány: Mátrix Újratöltve

MTI Sajtóadatbank, 2003. május 23. 09:27
[smallimage 1 left] A Samsung Electronics eddigi legnagyobb marketing akciójába kezd, a hazai mozikban csütörtökön megjelenő "Mátrix Újratöltve" c. filmhez kapcsolódva.
A tizennégy hetes kampány a TV-ben, napi- és hetilapokban, magazinokban, az interneten és óriásplakátokon valamint eladáshelyi reklámok formájában jelenik meg. Loós Balázs, a Samsung Electronics Magyar Rt. marketing vezetője csütörtökön az MTI-nek elmondta, hogy erre az akcióra mintegy 130 millió forintot, a médiamegjelenésre szánt éves keretük csaknem 10 százalékát fordítják az idén. A V200 Matrix telefon mellett a kampány Magyarországon a Samsung LCD TV termékeit és monitorait támogatja. Ez az első alkalom, hogy a Samsung ilyen sok terméket támogat, ennyi médiában, egyetlen kampány keretein belül.

A Samsung termékek magyarországi forgalma az idei tervek szerint eléri a 30 milliárd forintot, szemben a tavalyi mintegy 22 milliárd forinttal. A marketing-vezető elmondta, hogy a magyarországi Samsung-forgalom mintegy 40 százaléka a szórakoztató elektronikáé, 23 százalékát a telekom-termékek, 19 százalékát a háztartási eszközök és 18 százalékát az IT-termékek adják. Magyarországon a piaci részesedést tekintve a szórakoztató elektronika területén áll a legjobban a cég, amiben valamivel meghaladják a 18 százalékot, s ezzel a piacvezetők a 2002-es éves adatok alapján.

A kampány több mint 15 különböző európai országban indult útjára, csúcspontja a "Mátrix Újratöltve" közel félezer résztvevő számára szervezett különleges bemutatója lesz a London központjában található Imax moziban május 22-én, amelyet a Temze felett bemutatott lézershow követ - áll a cég közleményében.