A The New York Times fizetőssé tette hírleveleit

Kiss Ádám Zoltán, 2003. május 29. 22:20
[smallimage 1 left] A The New York Times 19 dollár 95 centes éves díjat vezetett be a korábban ingyenes hírlevél-szolgáltatásra.
Az előfizetők cserébe nem csupán ömlesztett hírekhez juthatnak hozzá. A vállalat kérésre saját hírstruktúrát alakít ki személyre szabottan, külön meghatározott egyedi hírcsoportokkal. További fejlesztés, hogy az összeg ellenében az előfizetők 90 nap híranyagához juthatnak hozzá folyamatosan, nem csupán az aktuális hét információihoz. A weboldal vezetője szerint az online The New York Times továbbra is alapvetően ingyenes, reklámokból finanszírozott lesz, ám több rétegben fizetős részeket is elhelyeznek benne, ilyen például a keresztrejtvény, melyért szintén fizetni kell a jövőben. Az újság eddig körülbelül félmillió regisztrált felhasználót szolgált ki rendszeresen ingyenes formában, az új rendszerre most kezdődött meg az áttérés, két hét múlva befejeződik az átállás.