HP-, Siebel-, Microsoft-megoldásközpont franciaországban

forrás Prim Online, 2003. június 18. 11:38
Az új létesítmény a Siebel eBusiness alkalmazások HP ProLiant szervereken történő sikeres bevezetéséhez nyújt segítséget a nagyvállalatok számára.
A HP új Solution Centert nyitott a franciaországi Sophia Antipolis-ban. A HP, a Siebel Systems és a Microsoft vegyes csapatával és közös finanszírozásában működő létesítmény elérhetővé teszi a HP jelenlegi és leendő ügyfelei számára a Siebel eBusiness alkalmazásokat futtató HP ProLiant szerverekben és a Microsoft .NET technológiákban rejlő előnyök hasznosításához szükséges szakértelmet.

A központban a HP, a Microsoft és a Siebel Systems szakemberei bemutatják a meglévő és potenciális ügyfeleknek, miként lehet a leghatékonyabban bevezetni a Siebel eBusiness alkalmazásokat és kiaknázni a különféle alkalmazások integrációjából eredő előnyöket a nagyvállalati környezetben. A több mint 1800 tagú közös ügyfélkört vizsgálva jelenleg a HP a legkedveltebb platform a Siebel ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftverének futtatásához.

A Sophia Antipolis-ban működő HP EMEA Technology Center részeként működő létesítmény értékes erőforrásokhoz juttatja az elektronikus üzletviteli megoldások bevezetésére és menedzselésére készülő ügyfeleket. A HP, a Microsoft és a Siebel rendszerintegrátorai konkrét ügyfélmegoldások kidolgozásához is igénybe vehetik a központ segítségét. A legnagyobb rendszerintegrátorok közül néhányan már most hasznosítják a HP Solution Center által kínált szolgáltatásokat.