A mobilmarketing végérvényesen és kitörölhetetlenül a jelenkor része lett

Kollár Csaba, 2003. június 23. 21:54
Az 50. alkalommal megrendezett Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon első alkalommal fordult elő, hogy egy mobilmarketingre szakosodott ügynökség nyerte el az Ezüst Oroszlánt.

A 12snap nevet viselő reklámügynökség a díjat a karácsonyi, németországi Playstation 2 kampányért kapta. Az ügynökség vezetője, Michael Birkel a következő szavakkal kommentálta az elismerést: "ez a díj nem csak minket illet, hanem mindazokat az úttörő ügynökségeket is, melyek ugyan konkurenseinkként, de bátran mertek tenni valamit a marketing evolúciója érdekében. Ha bárkinek bármi ellenvetése, vagy kifogása lenne, örömmel mutatom meg neki az Oroszlánt, hogy lássa, a mobil marketing végérvényesen és kitörölhetetlenül a jelenkor része lett."