Neo Interactive: A Royal Brinkers online ügynöksége

forrás Prim Online, 2003. június 25. 13:57
Új hirdető jelent meg az interneten a Linco margarin termékcsaládot gyártó és forgalmazó Royal Brinkers személyében, amely a margarin termékkategóriában az Unilever egyetlen vetélytársa.
A Royal Brinkers Hungary, a növényolajipar margarin szegmensének meghatározó szereplője az interneten is meghatározó jelenlétre törekszik, amelynek első lépcsője a Nők Lapja Café-n történő éves szponzoráció. A szponzoráció keretében minden nap új „Linco Napi Menü" várja az NLC olvasókat, s emellett Linco-receptkereső, Linco-tippek, játék és képeslapküldés is működik az éves tartalmi együttműködés keretében.

Baráth Erika a cég marketing menedzsere elmondta, hogy a Neo által gondozott internetes megjelenés stratégiai jelentőségű a Linco márka újrapozícionálásában és a célcsoport számára történő targetált megjelenésben, ugyanakkor szorosan kapcsolódik az "Ismersz engem" szlogennel futó televíziós kampányhoz és a sajtóhirdetésekhez.

A Neo kezeli a napokban indult CIB Internet Bank és Fiat Punto online kampányt is.