A HP szolgáltatásmenedzselő szoftverét választotta a Centrica

forrás Prim Online, 2003. július 6. 09:45
Az Egyesült Királyságban és Észak-Amerikában egyaránt piacvezető Centrica mostantól a HP OpenView Service Desk segítségével kívánja menedzselni 30 000 végfelhasználót kiszolgáló környezetének kritikus fontosságú támogatási és szervizfolyamatait. A Centrica energiaszolgáltató tevékenységet végez, közúti segélyszolgálatot tart fenn, és az ingatlanközvetítéstől a karbantartási munkákon át a betörésvédelemig az ingatlan jellegű szolgáltatások széles körét biztosítja ügyfeleinek.
A Centrica Európa egyik vezető technológiaintegrátorát, a HP platina fokozatú OpenView-partnereként működő Morse PLC-t választotta ki szolgáltatásfejlesztési programjának megvalósítására. A megbízás olyan stabil, ugyanakkor rugalmas működési modell kialakítását célozza meg, amely kiváló minőségű IT-szolgáltatásokat biztosít a Centrica számára, és ezzel együtt mintegy 20-30 százalékkal csökkenti költségeit, valamint üzleti szempontból kritikus rendszereinek üzemkiesési gyakoriságát.

A HP OpenView Service Desk biztosítja a Centricának az ésszerűbb, végponttól végpontig terjedő probléma- és változáskezeléshez szükséges funkcionalitást. Mivel képes rögzíteni, figyelni és eszkalálni a rendszerben jelentkező riasztásokat és eseményeket, kiválthatja a vállalat korábbi eseménykezelő alkalmazását, a Peregrine-t. A jelentős hozzáadott értéket képviselő Service Desk segítségével a vállalat azt is fel tudja mérni, miként befolyásolják az egyes problémák a vállalt szolgáltatási szintet, és egyszerűbb hozzáférést tud biztosítani a távoli és a párhuzamos felhasználók részére.

A szolgáltatásmenedzselő megoldással a Centrica jobban kézben tarthatja IT-hátterét: az informatikát is ugyanúgy kezelheti, mint azokat az üzleti funkciókat, ahol a beruházás megtérülése az elért üzleti eredmény alapján egyszerűen mérhető. A Centrica hosszabb távon a szolgáltatásnyújtási folyamatokat a felhasználókkal összekapcsoló interfészt is szeretné ésszerűsíteni. A HP OpenView Service Desk támogatja ezeket az üzleti prioritásokat, és az idő előrehaladtával a fenntartási összköltséget (TCO-t) is mérsékli.