Piacon a Pivotal legújabb verziója

forrás Prim Online, 2003. július 15. 11:49
Elkészült a Pivotal Corporation CRM rendszerének legújabb verziója, a Pivotal CRM 5.
Az új verziót több mint 15 hónapos fejlesztés előzte meg, és kidolgozásánál fő szempont volt, hogy használatával a marketing- és értékesítési munka megújítható legyen és a sokcsatornás ügyféltámogatás is egyszerűsödjön.

A Pivotal CRM megoldásait Magyarországon képviselő LLP Budapest szerint a változtatások eredményeként bővült az üzleti felhasználási területek köre és az új verzió a felhasználó cégek termelékenységét is pozitívan befolyásolhatja.

A Pivotal CRM 5-ös verziója a korábbi verziókhoz képest kiegészült egy új termékkel, amely a megoldások értékesítésének teljes körű támogatását nyújtja (Assisted Selling), részét képezi egy világszínvonalú marketing-automatizációs eszköz (MarketFirst), új felhasználói felületet biztosít, valamint jelentős belső, műszaki fejlesztéseket tartalmaz. A CRM 5-ös ugyanakkor - a korábbi verziókhoz hasonlóan - rendkívül rugalmas architektúrára épült és a beállítási lehetőségek széles tárházával rendelkezik.

A Pivotal 5 a rendszerhez való hozzáférési módszerek számtalan variációját kínálja, beleértve a gazdag funkcionalitású, ill. "vékony" böngészőalapú és vezeték nélküli eszközöket, melyeket akár önállóan, akár kombinálva is lehet alkalmazni. A Pivotal már bejáratott mobillehetőségeket kínál annak érdekében, hogy a felhasználók maximális hatékonyságát biztosítsa élő adatkapcsolat nélküli környezetben is. A Pivotal az egyetlen olyan CRM-szállító, mely a hozzáférési lehetőségek ilyen széles tárházát biztosítja a közepes- és nagyvállalatok számára. Hasonlóképpen egyedi a Pivotal megoldása a közepes- és nagyvállalati szegmensben a támogatott üzleti területek palettáját tekintve is.