Mobilkommunikációs kampány a Music TV-n

Kollár Csaba, 2003. augusztus 1. 20:36
A Brylcreem és az MTV közös tájékoztatóján bejelentette, hogy elindítják a Next Generation Ultra Gel márka MMS, illetve online kommunikációs kampányát.
A kampány online részében arra bíztatják az embereket - elsősorban a fiatalabb korosztályt - hogy küldjék el legszörnyűbb, legdögösebb, legkülönlegesebb hajú osztálytársaik fényképét a Brylcreem mikrosite-jára. Ezt megerősítendő küldenek egy SMS-t is az MTV mobil adatbázisában szereplőknek, arra kérve őket, hogy az említett fényképeket küldjék el MMS-en keresztül brylcreem@mtv.co.uk címre.

A legjobb és a legrosszabb MMS képek bekerülnek az mtv.co.uk címen található Bad Barnet Rogues Gallery-be, ahol szavazni lehet a legszörnyűbb hajviseletre. A szavazók ingyenes termékmintát kapnak a hajzseléből, míg a győztes számos jutalomban részesül, beleértve egy négyszemélyes exkluzív partit Ibizán, VIP jegyeket az egyik Reading or Leeds fesztiválra, vagy VIP jegyeket a Creamfields 2003-ra.