SAP: komplett CRM-megoldás fogyasztásicikk-gyártók számára

forrás Prim Online, 2003. augusztus 7. 19:00
Az új megoldást elsősorban azok a cégek használhatják ki, melyek speciális üzleti folyamataikat teljes körűen a mySAP Customer Relationship Management (mySAP CRM) legfrissebb változatával kezelik.

Az érintett szektor szereplői közül többek között a Colgate-Palmolive, a Dial Corporation, a Fraser & Neave Holdings Bhd és a Nestlé is a mySAP CRM átfogó funkcionalitását használja értékesítési, szolgáltatási, marketing- és ellátásilánc-folyamatai ésszerűsítésére, az ügyféligények pontosabb megismerésére építő forgalomnövelő kezdeményezései támogatására, valamint a promóciós/marketingkampányok célzottságának és hatékonyságának növelésére. A mySAP CRM már elérhető, legújabb változatához kidolgozott ágazatspecifikus megoldások 23 piac szereplőinek kiemelt üzleti folyamatait támogatják.

A fogyasztási cikkek gyártóinak speciális üzleti kihívásokkal kell megbirkózniuk. Ilyen pl. a márkahűség csökkenése, a termékcsaládok gyors avulása, a bonyolult promóciós kampányok összehangolása és az egyes termékkategóriák külön stratégiai üzletágakba szervezése. Ezeket a kihívásokat tovább növeli, hogy a vásárlók két csoportjával - a kiskereskedőkkel és a fogyasztókkal is - szoros kapcsolatokat kell ápolniuk.

A mySAP CRM új változata az árbevételt közvetlenül befolyásoló üzleti folyamatokat állítja a középpontba, és lehetővé teszi a vállalatok számára versenypozíciójuk javítását. A fogyasztási cikkek piacához igazított képességek - köztük az SAP Trade Promotion Management, valamint a márka-, a termékkategória- és az ügyfélkezelés - révén a vállalatok hatékonyabban dolgozhatják ki és kísérhetik figyelemmel promóciós programjaikat, marketingeszközeik eredményesebb felhasználásával lerövidíthetik az új termékek piacra viteli idejét, és fontos ismereteket szerezhetnek azzal kapcsolatban, miként értékelik a fogyasztók az adott márkát és a versenytársak termékeit.