BMC Software: egyszerű monitoring és robusztus vállaltirányítás

forrás Prim Online, 2003. szeptember 6. 17:05
A PATROL Express 3.0 lehetővé teszi az informatikai részleg számára az infrastruktúra-kezelő és monitoring termékek kritikus üzleti igényekhez való méretezését.
A BMC Software PATROL megoldáscsaládja a sliding scale of management megközelítés segítségével illeszti az infrastruktúra management és monitoring megoldásokat az ügyfél igényeihez. Tekintve, hogy nem minden rendszer igényli ugyanazt az informatikai irányítási szintet, az informatikai részlegek az egyes rendszereknek megfelelő eszközök kiválasztásával csökkenthetik költségeiket és javíthatják megtérülési mutatóikat. A PATROL megoldáscsalád alkalmazásával az ügyfél a könnyűsúlyú belépési szintű monitoringtól a fejlett proaktív menedzsmentig választhatnak, olyan megoldásokkal ,amelyek varratmentesen integrálódnak egy központosított web-alapú felületen keresztül.

Az osztott rendszerek PATROL megoldásának kibővítése és a sliding scale of management megközelítése továbbfejlesztése céljából a BMC Software bejelentette a PATROL Express új verzióját. Az infrastruktúrát távolról figyelemmel kísérő és a teljesítményt a felhasználó által meghatározott szolgáltatási szint célkitűzésekhez mérő PATROL Express 3.0 most a felhasználó szemszögéből kíséri figyelemmel a web műveleteket és lehetőséget kínál az ügyfelek számára az internet látencia több mint 30 jelenléti ponton (PoP) keresztül történő mérésére. Ez lehetővé teszi az informatikai részleg számára annak gyors meghatározását, hogy az infrastruktúra problémái miképpen érintik a végső felhasználók webtapasztalatait.

A bejelentést követően a PATROL Express most olyan új web tranzakció monitoring kapacitásokkal rendelkezik, amelyek online konfigurációt követően monitorozzák és mérik a műveleteket. A termék emellett támogatja az összes fontosabb HTML technikát és népszerű tartalomletöltési típusokat. A PATROL Express 3.0 olyan új értesítéseket tartalmaz, amelyek felhívják a különféle címzettek figyelmét a különféle szolgáltatásokra, emellett a számla szinten vagy a szolgáltatási szinten küldhető új riportokat kínál. A PATROL Express most üzleti szolgáltatási teljesítményméréseket biztosít az új Service Measures jelentések révén. Ráadásul egy új riasztási állapot - „Critical Alarm" - került bevezetésre, amely lehetővé teszi az ügyfél számára annak meghatározását, hogy milyen feltételeknek kell teljesülni ahhoz, hogy valamely elem a kritikus riasztási állapotúnak minősüljön, ami lehetővé teszi a szolgáltatással kapcsolatos meghibásodásokra történő gyorsabb és eredményesebb reakciót.