Ügyfél-támogatási szolgáltatások szakmai délután a HP-nál

forrás Prim Online, 2003. szeptember 10. 19:05
A HP Magyarország szeptember 3-án megrendezte Ügyfél-támogatási Szolgáltatások Szakmai délután elnevezésű konferenciáját. Ez volt az első olyan szakmai délután, ahol csak és kizárólag informatikai szolgáltatásokról hallhatott előadásokat a hallgatóság.
Az esemény célja, hogy betekintést engedjen az általában "észrevétlenül" működő szolgáltatási terület, az ügyféltámogatás mélyebb rétegeibe.

A nyitóbeszédben az IT területre vonatkozó információtechnológiai trendeket a MetaGroup Hungary képviselője vázolta, melyben a szolgáltatások iránti igény egyre erősödő trendje meghatározó szerepet kapott. A konferencián a HP ügyfél-támogatási szolgáltatásai kerültek középpontba, különös tekintettel a magas rendelkezésre állású (ún. Mission Critical), a proaktív, vagyis megelőző szolgáltatások, folyamatos üzletmenet biztosítási szolgáltatások, valamint az integrált ügyfél-támogatási szolgáltatások bemutatásával. Mindezek mellett megszólaltak a HP ügyfelei is, megosztva konkrét tapasztalataikat a szolgáltatások igénybevétele terén a hallgatósággal.

„A HP Ügyfél-támogatási szolgáltatások üzletágának elsődleges célja példaértékű szolgáltatások biztosítása, hogy ügyfeleink hasznára és elégedettségére működjenek az IT eszközök és beruházások" – mondta Gönczi Sándor, HP ügyfél-támogatási szolgáltatások üzletági igazgatója.