Magyar vezető a Microsoft GTSC Közép-Kelet-Európai Központjának élén

forrás Prim Online, 2003. október 8. 16:31

A Microsoft Magyarország szakembere, Temesvári Tibor kerül a Microsoft
Global Technical Support Center újonnan létrehozandó
Közép-Kelet-Európai Központjának élére. A szakembernek további 40
terméktámogató mérnököt kell alkalmazásba vennie a jövő év elejéig.
A Global Technical Support Center (GTSC) a Microsoft terméktámogató részlege, melynek feladata technikai segítség nyújtása a Microsoft termékeivel kapcsolatban. A GTSC több száz szakembere a nagyvállalati ügyfeleknek és a Microsoft partnerei számára nyújt problémamegoldó és hibalehárító szolgáltatásokat az üzemeltetés és a fejlesztés terén.

A GTSC európai támogatóközpontja összesen 800 mérnökkel dolgozik három nagy központban: Angliában, Franciaországban és Németországban. A három központ bővítése érdekében a Microsoft egy új, közép-kelet-európai részleg kialakítása mellett döntött, melynek feladata egyrészt a közép-kelet-európai terméktámogatási igények ellátása, másrészt a német központ munkájának segítése lesz.

Az új részleg élére a Microsoft Magyarország alkalmazottját, Temesvári Tibort nevezték ki, aki 6 éve dolgozik a vállalatnál Terméktámogatási vezetőként. „Nagy jelentőségű lépés a Microsoft közép-kelet-európai történetében az új GTSC részleg létrehozása, ugyanis így a helyi ügyfelek kiszolgálását saját anyanyelvükön tudjuk biztosítani." mondta Temesvári Tibor.

Az új részleg három országban fog működni: Lengyelországban, Csehországban és Magyarországon. A három helyszínen jövő év elejétől összesen 40 terméktámogató mérnök kezdi meg munkáját. Az újonnan felvett mérnökök feladata a támogatási szerződéssel rendelkező nemzetközi nagyvállalatok technikai problémáinak megoldása lesz. A jelentős mértékű munkaerő felvétel keretében Magyarországon is megkezdődött a toborzás. Az állásajánlatok megtalálhatók több nyomtatott médiumban és a Microsoft Magyarország honlapján is.