A Pivotalt forgalmazó LLP Budapest bővíti portfólióját

forrás Prim Online, 2003. október 17. 11:19

Az LLP Budapest partnere, a Pivotal ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) megoldást fejlesztő kanadai Pivotal Corporation összeolvad a Talisma Corporationnel. Az LLP a Pivotal ügyfélkapcsolat-rendszerét továbbra is Pivotal néven forgalmazza, és az együttműködéstől további üzleti erősödést remél a CRM-piacon.
A Pivotal igazgatótanácsa és pénzügyi tanácsadója számos stratégiai lehetőséget megvizsgált, és arra a következtetésre jutott, hogy a Microsoft technológián alapuló eService megoldások vezető képviselőjével, a Talizmával való egyesülés a legmegfelelőbb a számukra. A Pivotal az együttműködéstől hosszú távú pénzügyi stabilitást, valamint a kutatás-fejlesztésre és támogatásra irányuló tevékenységek kapacitásának megduplázást reméli - áll a Pivotal hivatalos közleményében.

"A Pivotal és a Talisma összeolvadása megerősíti a mi stratégiai pozíciónkat is, mert a Talisma cég eService technológiájának a használatával újabb lehetőség nyílik meg számunkra is Magyarországon. Az eService megoldás kiválóan illeszthető a Pivotalba, amivel az ügyfelek számára nyújtható szolgáltatási paletta még inkább szélesedik" - mondta Porosz Péter, az LLP Budapest CRM-üzletágának igazgatója.

A két társaság feletti ellenőrzést a továbbiakban az Oak Investment Partnes gyakorolja főrészvényesként, amelynek értelmében az Oak részvényenként 1,78 dollárt fizet az összes, még nem értékesített Pivotal-részvényért. A szerződés értelmében az Oak további 0,03 dollárt is fizet részvényenként, de ezt a Pivotal október közepén közölt pénzügyi teljesítményétől teszi függővé. Az összeolvadást és a részvényfelvásárlást még jóvá kell hagynia a Pivotal részvényeseinek, valamint a brit kolumbiai legfelsőbb bíróságnak is.