A Scala három új iScala CRM-rendszert értékesített

forrás Prim Online, 2003. november 26. 11:07
A Scala Business Solutions bejelentette, hogy három, az új iScala CRM termékre vonatkozó licencmegállapodást írt alá.

Magyarországon két régebbi vásárló - a fémalapanyagú építőipari termékek előállításában vezető Umicore és az NJF Kft., egy (az Umicore-nak dolgozó) magántulajdonú telemarketing-vállalkozás - egészítette ki iScala CRM-mel a meglévő iScala alkalmazását. A harmadik licencszerződés aláírója egy vadonatúj Scala-vásárló, a Retecma, egy mexikói központú, aktív gyógyszerészeti alapanyagokkal (API) foglalkozó disztribútor, amely az iScala CRM-et a legfrissebb, szeptember 30-án kibocsátott iScala-rendszerrel együtt fogja implementálni. Az implementációt a Scala helyi partnere, a Galver Asociados végzi.

A Microsoft CRM-re épülő iScala CRM egy kényelmesen használható, rugalmas és integrált ügyfélkapcsolat-felügyeleti megoldás, amely biztosítja a vezetők, kereskedelmi és ügyfélszolgálati munkatársak számára azokat az információkat, amelyekre a hatékony értékesítéshez és a minőségi szolgáltatások biztosításához - vagyis a jövedelmező ügyfélkapcsolatok kiépítéséhez - szükségük van.