Szentesi polgármesteri hivatal: interaktív ügyfélszolgálat

MTI Sajtóadatbank, 2003. november 28. 19:03
Az országban elsőként a szentesi polgármesteri hivatal bevezette az interaktív ügyfélszolgálatot.
"A közigazgatási osztály új, bővíthető rovatot indított a város internetes lapján az Ön hivatala címmel, azzal a szándékkal, hogy megkönnyítse, érhetőbbé és gyorsabbá tegye az ügyintézést" - mondta Csányiné Bakró-Nagy Vera az MTI-nek.

Az aljegyző beszámolója szerint az Ön hivatala rovatban megtalálható a közigazgatási osztály hatáskörébe tartozó ügyek intézési módjának rövid leírása és az ott intézhető ügyek körének ismertetése.

Az ügyfél információt kap arról, hogy a kérelmet formanyomtatványon kell-e benyújtani, s ha igen, akkor a nyomtatványt megtekintheti, sőt letöltheti. Megtudhatja továbbá, hogy ügyét személyesen kell-e intéznie, valamint az ügyintézéshez milyen bizonyítékokat kell bemutatni vagy becsatolni, kell-e eljárási díjat vagy illetéket fizetni, ha igen, azt hogyan kell leróni - tájékoztatott az aljegyző.

Az Ön hivatala tartalmazza a többi között az illetékes ügyintéző nevét és elérhetőségét, az általános ügyintézési határidőt, a közigazgatási osztály alaprajzát, a polgármesteri hivatal szervezeti felépítését, telefonszámait, az önkormányzati képviselők nevét.

A rovat lehetőséget biztosít arra is, hogy az ügyfél kérdezzen, s arra legkésőbb másnap rövid választ kapjon. A bonyolult ügyeket azonban továbbra is személyesen az ügyintézővel érdemes megbeszélni - mondta Csányiné Bakró-Nagy Vera.

Hozzátette, hogy terveik szerint január végére az egész hivatalra kiterjesztik az interaktív ügyfélszolgálatot.