Scala-termékek az idei Szoftverbörzén

forrás Prim Online, 2004. február 3. 11:57
A Scala ECE Hungary Kft. a 2004. évi Szoftverbörzén új termékeinek, - iScala legújabb verzió, iScala CRM-szoftver (ügyfélkapcsolat-felügyeleti rendszer) és Üzleti Intelligencia (Business Intelligence - BI ) megoldások - bemutatására helyezi a hangsúlyt.

Az iScala új verziója - jelentősen bővült funkcionalitással - 2003 őszén került a nemzetközi és a magyar piacra. A Scala tovább erősítette a más szoftverekkel való együttműködés képességét, és az új verzió magában foglal speciális funkciókat is, mint például a CRM, vagy az ellátási láncban (SCM) való részvétel támogatása, a globális bérszámfejtés, az Üzleti Intelligencia megoldások és a legfrissebb Microsoft® Office alkalmazásokkal megvalósított intergráció. Az új verzió megjelenése óta több magyar vállalat is áttért az iScala használatára.

Az iScala CRM-szoftverrel a Scala professzionális rendszert kínál azoknak a vállalatoknak, amelyek kiterjedt értékesítési tevékenységük miatt magasabb CRM-funkcionalitást igényelnek, mint amelyet egy ERP-rendszer magában foglal. Az iScala CRM a Microsoft által fejleszett rendszerre épül, gazdag funkcionalitással rendelkezik és teljes integrációt biztosít az iScala ERP-rendszerrel is.

A vállalatirányítási rendszerekhez illeszkedő, azok képességeit a vezetői munka támogatásában felhasználó szoftverek képezik a Scala által nyújtott Business Intelligence Server termékcsalád elemeit. A Scala magas fokú vezetői információs megoldásai biztosítják a jelentések paraméterezhetőségét, testreszabott lekérdezéseket, adatbányászatot, valós idejű jelentések futtatását, kompatibilitást a vezető analitikus eszközökkel és kompatibilitás a Microsoft Office alkalmazásaival (Word, Excel, PowerPoint).

Kiss Judit, a Scala ECE Hungary Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: "Az új termékek és új funkcionalitások továbbra is a kis- és közepes vállalatokat célozzák meg. Elkezdődött azonban egy folyamat, amely az európai csatlakozással valószínűleg tovább gyorsul: a kis- és közepes vállalatok piacán is megjelentek azok a versenyképességi követelmények, amelyek minden eddiginél magasabb fokú üzleti kommunikációt, tudatosabb piaci munkát és hatékonyabb vezetői információt követelnek." A Scala bemutatásra kerülő termékeit már alkalmazzák nemzetközi cégek és számottevő referenciájuk van Európai Uniós környezetben. "A csatlakozás és az európai szabályozások életbelépése kapcsán, a vállalati ügyvitel terén technológiai kockázatmentességet és élvonalbeli megoldásokat kínálunk ügyfeleinknek" - mondta Kiss Judit.

Az új termékek mellett a látogatók képet kaphatnak a Scala, mint szolgáltató hagyományos erősségeiről: az ügyféltámogatás rendszeréről, az oktatási programokról, vagy a kiemelkedő hatékonyságú, azonnali telefonos támogatás, a hotline rendszeréről is.

A Scala termékeit Magyarországon több, mint 200 ügyfél alkalmazza, s a 2003-ben végzett Ügyfél-elégedettségi felmérés szerint a Scala ügyfeleinek 91%-a ajánlaná a Scala termékeit más vállalatoknak is. A Scala ECE Hungary Kft. ügyfelei között megtalálható az AstraZeneca, az ING NN Rt., a Petrolszolg, a Sió-Eckes, a Sodexho, a Wallis Ingatlan Rt., a Sanoma, a Summit Motors, a Zalakerámia, vagy a Tetra Pak.