Magyar vezető a 3Com globális marketing igazgatótanácsában

forrás Prim Online, 2004. március 4. 13:38
A 29 éves budapesti Szabó Gábort beválasztották a 3Com tíztagú, marketingkérdésekben illetékes globális igazgatótanácsába.
A testület határozza meg a 3Com nemzetközi marketingstratégiáját, dönt az erőforrások felhasználásáról, a termékstratégiáról, valamint a világcég kommunikációjával, a végfelhasználói és partnerkapcsolatok alakításával kapcsolatos kérdésekről. Szabó Gábor az igazgatótanács egyetlen kelet-közép-európai tagja.

Szabó Gábor négy évvel ezelőtt az Avaya Magyarország üzletfejlesztési és termékmenedzseri posztját cserélte fel a 3Com Magyarország regionális channell marketingvezetői posztjára. Szabó képességeit - amelyek révén az Avaya call center megoldásai piacvezetővé váltak Magyarországon - a 3Com úgy kamatoztatta, hogy a nőtlen fiatalembert hamarosan kinevezte a 3Com kelet-közép-európai marketingigazgatójává. Az MBA végzettségű mérnök-közgazdász Budapestről irányítja a multinacionális vállalat cseh, lengyelországi, szlovákiai, szlovéniai, horvátországi, boszniai, szerbiai, montenegrói, bulgáriai és romániai marketingtevékenységét. Nevéhez fűződik a 3Com az Európai Unió eEurope programjához kapcsolódó tevékenységeinek kelet-európai irányítása.