Új weblapot nyit a Microsoft kisvállalkozásoknak

Hûvös Imre, 2004. március 24. 18:32
A Small Business Center portál kereskedelmi és marketing szoftvereszközöket, tanácsadást, cégre szóló információt és az ilyen célú viszonteladók elérését fogja kínálni. Az új portált először 10 országban indítják, majd hamarosan kiterjesztik 30 országra.
A cégnek már létezett egy helyi, 5-től néhány tucat alkalmazottat alkalmazó vállalatokat támogató online helyi szolgáltatása bCentral néven, de soha nem volt világos ennek a stratégiai elhelyezkedése a cégben. A fordulatot az hozta meg, hogy 2,4 milliárd dollárért megvettek két kisvállalkozói szoftverkészítő céget, a Great Plainst és a Navisiont.

Az új nyilatkozatok szerint azt tervezik, az évtized végéig ezt az üzletágat olyannyira felfuttatják, hogy elérik vele a 10 milliárd dolláros bevételt. Az új hullám jegyében már megjelent a kisvállalkozásokra szabott felhasználói kapcsolatok (CRM) szoftver és egy olyan szerverváltozat, amelyik a kisvállalkozásoknak is lehetővé teszi, hogy helyi hálózatot alakítsanak ki levelezésre, fájlmegosztásra és adatcserére.