Új Média Divízió alakul a Sanoma Budapest Rt.-nél

Kiss Ádám Zoltán, 2004. május 10. 20:18
2004. május 17-től a Sanoma Budapest Kiadói Rt.-n belüli digitális tartalmak kezelésére megalakul az Új Média Divízió, amely a jövőben a Sanoma Budapest internetes, sms-, mms- és wap-tevékenységeit irányítja és fejleszti.

A nyomtatott termékeket korábban kezelő Szórakoztató Lap Divízió és Üzleti Lap Divízió egyesül és a jövőben Magazin Divízió néven menedzseli a Sanoma Budapest jelenlegi 28 kiadványát és az új lapindításokat. Az elmúlt 5 év folyamán a Sanoma Budapest Rt. fejlesztette internetes üzletágát, amelynek első lépése a Startlap.hu portál megvásárlása volt 1999-ben. A FigyelőNet és a Nők Lapja C@fé portálok elindításával, illetve a lapokhoz kapcsolódó, több mint 20 weboldal fejlesztésével a Sanoma Budapest jelentős internetes tartalomszolgáltató vállalattá vált Magyarországon. A jelenlegi átszervezés célja, hogy a fő profilját képező magazinkiadás mellett a cég nagyobb figyelmet és energiát fordíthasson a stratégiailag egyre fontosabbá váló digitális tevékenységére is. Az Új Média Divízió vezetője Gerentsér Imre lesz, aki korábban üzleti divízió igazgatói pozícióban dolgozott a Sanománál. A Magazin Divíziót pedig továbbra is Ruszkai Nóra vezérigazgató-helyettes irányítja a lapigazgatók segítségével. A közeljövőben a lapigazgatók köre is bővülni fog az új lapindítások miatt.