Az Amdocs építi ki a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálati rendszerét

Kiss Ádám Zoltán, 2004. május 13. 11:54
A Globes információi szerint a Vodafone Magyarország ügyfélszolgálati rendszerének cseréjére készül, az új megoldás kiépítésére a megbízást az Amdocs nyerte el.

A számlázási rendszerre is kiterjedő megbízás keretén belül az Amdocs felel az egyéb gyártók részegységeinek rendszerbe integrálásáért is. A feladat komolyságára jellemző, hogy a vállalat külön erre a célra létrehoz egy projektmenedzselési irodát, hogy biztosítsa a megfelelő kiszolgálást a Vodafone Magyarország által meghatározott menetrend és minőségi követelmények szerint. Az Amdocs Enabler rendszerével kapcsoltan teljes körű szolgáltatást nyújt, beleértve a tanácsadást, a rendszer beszabályozását, a tesztelést, vagy a dolgozók felkészítését az új rendszer kezelésére. Vitai Attila, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója elmondta, hogy eddigi együttműködésük során jó tapasztalataik voltak az Amdocs-al, és olyan kép alakult ki bennük a vállalat munkájáról, ami alátámasztja rendszer átállításának sikerét.