Új arculatra készül a Yahoo

Kiss Ádám Zoltán, 2004. június 8. 22:43
A Yahoo csendben megkezdte weboldalának átalakítását. Az új változatok egyelőre tesztelés alatt álnak, és bár funkciókban kevés a bővülés, a jelek szerint megnövekedik a reklámfelület.
A weboldal időlegesen különböző változatokban tűnt fel, majd visszatért az eredeti megjelenés. A hivatalosan be nem jelentett tesztváltozatokról a Cnet felhasználói bejelentésekből értesült. A Yahoo szóvivője, Mary Osako nem tudta megerősíteni az arculatváltás illetve a tesztüzem hírét, ám nem is cáfolta azt, és elmondta, hogy gyakorlatukhoz tartozik termékeik szúrópróba-szerű tesztelése, hogy minél több felhasználói visszajelzést kapjanak az újítások tetszési indexéről.

Szintén az alapvető változásokat látszik megerősíteni a Yahoo vezetőinek a múlt hónapban a Wall Street-i elemzőkhöz eljuttatott anyaga, mely a weboldal és az e-mail szolgáltatás jelentős változását jósolta ugyan előre meg nem nevezett menetrend szerint, de még ebben az évben. Az e-mail szolgáltatás változásairól annyit tudni, hogy még a nyárion 100 MB-ra bővül az ingyenes belépéssel csatlakozó felhasználók tárhelye, hogy a cég némileg lépést tartson a Google Gmail levelezőrendszere által kínált 1 GB-al. A fizetős Yahoo felhasználók tárhelye a cég szerint gyakorlatilag korlátlanra bővül.