Microsoft-partnerkonferencia: bővülő lehetőségek, növekvő beruházások

forrás Prim Online, 2004. július 14. 19:00
A Microsoft július 11-én megnyitotta a Microsoft Worldwide Partner Conference 2004 konferenciát nemzetközi iparági partnerei számára. A rendezvény mottója a "Gyorsaság", melynek középpontjában az átdolgozott Microsoft Partner Program első évben elért sikere és a program második évében tapasztalható felgyorsulás áll.
A "Microsoft Worldwide Partner Conference 2004" július 11. és július 13. között került megrendezésre, a torontói Metro Toronto Convention Centre épületében. A világ minden tájáról 5500 üzleti és marketingvezető, értékesítési szakember és megoldástervező érkezett a rendezvényre.

A konferencia fő előadásait Allison Watson, a Microsoft nemzetközi partneri értékesítési és marketingcsoportjának alelnöke mellett a Microsoft több vezető tisztségviselője tartotta, a fénypont pedig Steve Ballmer vezérigazgató beszéde volt.

A Microsoft Partner Program újraindításának sikerén felbuzdulva a Microsoft a Megoldás Kompetenciákhoz szorosan kapcsolódó programokat és egyéb lehetőségeket fog bemutatni, amelyek révén a partnerek egyértelműen meg tudják határozni, és ki tudják alakítani az üzleti modelljüknek leginkább megfelelő - egy vagy több - megoldási szakterületet, ezzel pedig még nagyobb üzleti lehetőségekre tehetnek szert. Az elkövetkező év folyamán a Microsoft több területen is átalakítja a partnereket segítő tevékenységeit, így például a Microsoft és partnerei közös marketingjét, amely növeli az ügyfelek körében a keresletet és a kínálat ismertségét, valamint olyan új erőforrásokat és eszközöket hoz létre, amelyek még nagyobb összhangot teremtenek a Microsoft üzleti partnereinek világméretű ökoszisztémáján belül.

A 2004-es nemzetközi partnerkonferencia számos új kezdeményezésnek, partneri programnak, technológiának és terméknek jelenti első állomását: