Új HP márkaszerviz: kibővült szolgáltatások, ügyfélközpontú gondolkodás

forrás Prim Online, 2004. július 28. 19:25
Új helyen, modern, ügyfélbarát környezetben fogadja ügyfeleit a HP a vállalat új márkaszervizében. A XI. kerületben, a Prielle Kornélia utcában kialakított szervizközpont autóval és tömegközlekedési eszközzel egyaránt kényelmesen elérhető. Az új márkaszerviz a külső megújulás mellett új, minőségi szolgáltatásokkal várja az ügyfeleket. A szervizben hamarosan a HP által forgalmazott legújabb termékek is megtekinthetők, kipróbálhatók, vagy akár a készülékekhez szükséges kellékek is beszerezhetők lesznek.
A javításra szoruló, garanciális vagy garancián túli javításra váró készülékeket az új márkaszervizben összesen hat felvevőhelyen veszik át, így nagy mértékben lerövidül a kiszolgálás ideje. Az ügyfél a javítás ideje alatt a munkalapon szereplő azonosító kód használatával az új SMS-küldő információs rendszeren, vagy e-mailen keresztül tájékozódhat a munka folyamatáról, a várható átvételi időpontról.

A nem garanciális javítások esetében az árajánlat az esetek túlnyomó részében a HP által kifejlesztett „egységáras javítás” árait tartalmazza, ami kifejezetten előnyös lehet az aránylag alacsonyabb értékű, de magas szervizköltségű készülékek esetében. E megoldás előnye a javítás után igénybe vehető egyéves garancia.

A tervek között szerepel az ügyfélkártya rendszer bevezetése, amely tovább gyorsíthatja és egyszerűsítheti a szervizkiszolgálást, mivel a kártya már magában hordoz minden lényeges korábbi információt.