A Xeroxnak új arca van

forrás Prim Online, 2004. szeptember 18. 09:03
Márkájának sikeres reklám-kampányára, valamint erőteljes technológiai és szolgáltatási kínálatára építve a Xerox Corporation átalakítja vállalati emblémáját, amely ezentúl az erőteljes és egyszerű "XEROX" szóból áll.
Az új embléma felváltja a "The Document Company - Xerox" vállalati emblémát, amelyet a vállalat 1994-ben vezetett be annak hangsúlyozására, hogy a másológépek területéről továbblépve megjelent a dokumentumkezelés piacán. Megszűnik továbbá az 1994-ben megtervezett "digital X" marketingszimbólum, amely a dokumentumok papír alapú és digitális formája közötti egyre könnyebb átjárhatóságot volt hivatva jelezni - e két világ azóta a Xerox technológiai fejlesztéseinek is köszönhetően sikeresen egységesült.

A reklámozás és a marketing területén a XEROX emblémáját egy a vállalat képességeit leíró sor is fogja kísérni: "Technology. Document Management. Consulting Services". A vállalat kutatásai szerint ez a sor még hatékonyabban közvetíti, hogy a Xerox világszerte milyen sokféle módon kínál nagyobb hatékonyságot és több értéket a kis irodák, a nemzetközi nagyvállalatok, valamint a nagyüzemi nyomdák és grafikai környezetek számára.