Az SAP a Kimberly-Clarkkal közösen új marketing funkciókat fejleszt

forrás Prim Online, 2004. szeptember 27. 10:21
Az elmúlt hetekben bejelentett stratégiai kezdeményezésük keretében az SAP AG és a Kimberly-Clark Corporation közösen fejlesztik ki azt az új marketingerőforrás-gazdálkodási (marketing resource management, MRM) platformot, amelynek segítségével a fogyasztási cikkek piacának szereplői automatizálni tudják marketingtevékenységük időrabló adminisztratív feladatait.
Az SAP a Kimberly-Clark ágazati tapasztalataira, valamint a mySAP CRM alkalmazásában jelenleg is megtalálható marketing- és márkaérték-kezelési jellemzőkre építve hozza létre az új funkciót, amely tovább automatizálja a marketingprogramok megtervezésének, költségbecslésének, kidolgozásának, végrehajtásának és értékelésének folyamatát. Az így felszabaduló időt kreatívabb, stratégiai fontosságú tevékenységekre fordíthatja a vállalat. A mySAP CRM többi eleméhez hasonlóan az új marketingfunkció is integrálható lesz a cég IT-környezetében működő többi megoldással, és így lehetővé teszi a marketingtevékenység gazdaságos beillesztését az egész szervezetre kiterjedő üzleti folyamatokba.