Az SAP nemzetközi ügyféltámogatási központot nyitott Kínában

forrás Prim Online, 2004. október 4. 17:26
Az SAP által szeptember 15-én bemutatott új nemzetközi ügyféltámogatási központja (SAP Global Support Center, GSC) tovább bővíti a vállalat nemzetközi támogatóhálózatát. Az Ázsia csendes-óceáni régiójában, azon belül is Kínában, Japánban és Koreában tevékenykedő ügyfelek a jövőben a kínai Dalianban létrehozott GSC China közvetítésével vehetik majd igénybe az SAP szolgáltatásait és támogatási konstrukcióit.
A térségben több mint 4200 cég élvezi majd a központ előnyeit és az SAP magasan képzett munkatársai által helyi nyelveken nyújtott támogatást. Az Írország, Spanyolország, Ausztria és India területén már működő ügyféltámogatási központokhoz csatlakozó GSC China az SAP a hét minden napján, napi 24 órában elérhető szolgáltató és támogatóhálózata, az SAP® Active Global Support részeként kezdi meg működését.

A létesítménynek otthont adó Dalian város Kína északkeleti részének fontos ipari és kereskedelmi központja. A 10 millió eurós beruházással elindított GSC China több mint 130 kínai, japán, koreai és angol anyanyelvű szakemberrel nyitotta meg kapuit, de a munkatársi állomány a kiszolgált ügyfelek számának növekedésével párhuzamosan tovább bővíthető. A régi SAP-dolgozókból és újonnan felvett munkatársakból álló, soknemzetiségű csapat a szoftveréletciklus valamennyi fázisát (tervezés, bevezetés, üzemeltetés, frissítés, karbantartás) lefedő, proaktív szolgáltatásokkal és támogatással - on-line figyelőszolgálattal, problémamegoldással, távkarbantartással és tudástranszferrel - áll az ügyfelek rendelkezésére, és próbálja hozzásegíteni őket SAP®-megoldásaik teljesítményének optimalizálásához.