A budapesti kultúra kiemelkedő támogatója a T-Mobile

forrás Prim Online, 2004. november 23. 14:07
A Budapesti Fesztiválközpont Kht. és a T-Mobile Magyarország Rt. három évre szóló együttműködési megállapodást kötött. Ennek értelmében a közhasznú társaság Európa legjobbjai között számontartott rendezvényeinek kommunikációs partnere a T-Mobile lesz.
2005 és 2007 között a Budapesti Tavaszi Fesztivál, a Budapesti Búcsú és Budapesti Őszi Fesztivál megszervezéséhez, sikeres lebonyolításához a T-Mobile támogatása és kommunikációs eszközrendszere is hozzájárul. Az eseményekről ezentúl a t-zones, Magyarország meghatározó WAP-portálja rendszeresen beszámol, a hírek és információk mobiltelefonon keresztül, SMS-ben és MMS-ben is eljutnak majd a nagyközönséghez. A mobilkommunikáció révén a legfontosabb információk írásban, valamint képekben, gyorsan és közvetlenül eljuttathatók az érdeklődőkhöz.

A Budapesti Fesztiválközpont Kht. 1996. január 1-jén alakult és legfontosabb feladata a Fővárosi Önkormányzat kulturális fesztiváljainak szervezése, menedzselése. Nemzetközi kapcsolatai révén a rendezvények szervezése, a fővárosi fesztiválok és egyéb események szervezőivel való kapcsolattartás és programkoordináció egyaránt része tevékenységének. A két napos Budapesti Búcsú és a kortárs művészetek legrangosabb magyarországi seregszemléjének tekinthető Budapesti Őszi Fesztivál mellett kiemelkedő a Budapesti Tavaszi Fesztivál, amely 25 éve Magyarország legnagyobb kulturális fesztiválja. Ez az eseménysorozat világviszonylatban is jelentősnek számít és a tekintélyes holland Lokale Festiviteiten internetes oldalon - mely ismét összeállította Európa ötven legjobb fesztiváljának listáját - az előkelő 25. helyre került. Március utolsó két hetében a magyar főváros 50-60 helyszínén közel 200 esemény, neves és elismert hazai, illetve külföldi művészek várják a belföldi és Magyarországra érkező érdeklődőket.
A T-Mobile a magyarországi sport- és kulturális élet egyik kiemelkedő támogatója, számos területen járul hozzá a közösségi célok megvalósításához. A társaság közel 4 millió ügyféllel piacvezető szolgáltatóként meghatározónak tartja a társadalmi szerepvállalást.