Mindent az ügyfélért

, 1999. október 1. 22:03
Pénzintézeti szakemberek számára szervezett a német Pylon Unternehmensberatungen GmbH-val, valamint az amerikai FileNettel közös szakmai szemináriumot az Iqsoft Rt. szeptember 22-én.
A rendezvénynek a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara adott otthont. A szemináriumon a pénzintézeti tevékenységek speciális igényeit kiszolgáló, dokumentumkezeléssel összefüggő informatikai megoldásokkal ismerkedhettek a résztvevők. Az Iqsoft Rt. mint a FileNet magyarországi ValueNet partnere ismertette a hallgatósággal a FileNet dokumentumkezelést és munkafolyamat-szervezést irányító termékeit, valamint azt az integrációs tevékenységet is, amellyel az Iqsoft a dokumentumkezeléssel összefüggő tevékenységeikben segíti partnereit.

A Pylon Unternehmensberatungen GmbH bemutatója után a felhasználók jutottak szóhoz. Anja Oppermann a DG-Hypothekenbanktól a hitelkérelmek feldolgozását és kezelését támogató Spirit alkalmazással ismertette meg a közel 20 pénzintézetet képviselő hallgatóságot. A mintegy két éve használt rendszer minden szükséges ügykezeléslépést automatizál, és FileNet-komponensekre épülő archiváló megoldást is tartalmaz. A Hamburg-Mannheimer biztosítótól Willi Martens ügyfélszolgálatuk Karat nevű projektjét mutatta be, amelyben az ügyfelek összes telefonhívásának és levelezésének feldolgozását egy központ végzi, az ügyfélszolgálat munkáját pedig egy, a szkennelt leveleket elosztó és a folyamatokat vezérlő alkalmazás támogatja.