E-business megoldást épített ki a Synergon a Suzukinak

forrás Prim Online, 2005. január 13. 12:33
A Synergon Informatika Rt. és a Magyar Suzuki Rt. szerződést kötöttek a megrendelő elektronikus beszerzési rendszerének cseréjére.
A Magyar Suzuki Rt. jelenleg használt EDI (Electronic Data Interchange) rendszerét a Synergon telepítette 1999 végén. A ma is megbízhatóan működő rendszer, azonban már nem felel meg a jelenlegi elvárásoknak, így a Suzuki a rendszer frissítése helyett új rendszer bevezetése mellett döntött.

Az új EDI rendszer megvalósítására beérkezett ajánlatok közül a Suzuki a Synergon megoldását választotta, mely az Atos Origin által fejlesztett ACTIS EDImanager szoftveren alapul. Az új rendszer melletti döntést újabb EDI partnerek jelentkezése, valamint a Suzuki hazai beszállítóinak bevonási terve az EDI kommunikációba is erősítette.

A Synergon a rendszer telepítésén kívül a rendszer integrációját, a partner kapcsolatok beállítását, a belső adatok és az EDI szabvány szerinti üzenetek közötti leképzéseket, a kommunikáció felépítését, a felhasználók oktatását, és a rendszer éles üzembe vitelét végezte el.

A rendszer bevezetése után tervezett következő lépés a Suzuki hazai beszállítóinak EDI kommunikációba történő bevonása. A megoldás üzleti előnyei a partnerek számára a papír- és postaköltség csökkentése, munkaerő felszabadítás, raktárkészlet optimalizálás, az adatfeldolgozás pontosságának és megbízhatóságának növelése, és ezáltal jobb üzleti kapcsolat a Suzukival.

A Synergon és a Suzuki célja, hogy EDI bevezetési és tanácsadói tapasztalatát felhasználva olyan megoldást biztosítson a Suzuki és beszállítói részére, amely lehetővé teszi, hogy az üzleti kapcsolatban álló cégek elektronikus közösséggé formálódjanak.