Az upgrade globális célja: 100 ezer CRM-felhasználó

Kovács Attila, 2005. január 18. 17:32
Negyven résztvevővel tartott január 18-án Budapesten szakmai konferenciát az ügyfélkapcsolati szoftver megoldásairól (CRM) ismert update software AG. Az eseményen egyebek között két olyan szakmai előadás („Egyszerűsítse ügyfélkapcsolatait - növelje vállalata termelékenységét" - Thomas Deutschmann, az update software AG elnöke; illetve „Az update termékvonala és partneri köre” - Norbert Künzl, az update software AG magyarországi leányvállalatának vezérigazgatója) hangzott el, amelyekben a néhány fontos új információról szerezhettek tudomást a résztvevők.
A cég termékeit elsősorban olyan vállalatoknak ajánlja, amelyek marketinggel, értékesítéssel és/vagy ügyfélszolgáltatásokkal (CRM, kontakt- és projektmenedzsment) foglalkoznak. Az update termékvonalában megtalálható a PC alapú klasszikus Windows bázisú CRM megoldás, a független böngésző alapú web-es megoldás, a noteszgépes úgynevezett „mobile on-demand” ügyfélkapcsolat szervező megoldás, öt különböző úgynevezett interfész programcsomag, valamint ismert, globálisan működő nagyvállalatok nemzetközi CRM ajánlásait 18 nyelven – köztük a magyarul – támogató programcsomagjának („marketing.manager”) változatai. Az update software vezetői ígérik a teljesen magyar nyelvre honosított CRM megoldást. Végül: érdekes lehet a magyarországi kft. partnereinek névsora: AAM Technologies Kft., Synergon Atos Origin, Navigator Informatika, Wave Solutions for IT, IDS Scheer. Ezek a cégek különböző területen segítik az itteni irodát, így a a marketing.manager szoftverrel kapcsolatos kérdésekben, a CRM-konzultáció, koncepció-bizonyítás, CRM-implementáció, illetve CRM implementációk support és karbantartási feladataiban

A jelenleg a világon több mint 700 cégnél, vállalatnál, szervezetnél meglévő 75 ezres upgrade software felhasználószámot 2005 végére 100 ezerre kívánják emelni.