Megháromszorozta uniós eladásait az Albacomp

forrás Prim Online, 2005. február 7. 10:31
Az idén 20 éves Albacomp Rt., a magyarországi informatikai piac egyik vezető vállalata 2004-ben több mint 10.000 darab PC-t értékesített az Európai Unióban. Az Albacomp termékeit a kontinens legnagyobb elektronikai cikkeket forgalmazó kiskereskedelmi lánca, az Európában több mint 400 értékesítési ponton árusító Dixon’s Group forgalmazza.
Az Albacomp Rt. 2002-ben lett a Dixon’s Group direkt beszállítója. A székesfehérvári cég az előző évhez képest 2004-ben megháromszorozta PC eladásait az Európai Unióban. Az Albacomp 2004-es exportból származó árbevétele meghaladta a 700 millió forintot, ami több mint duplája a 2003. évi eredménynek. Bár az EU-s piacokon még élesebb a verseny, az Albacomp külföldről is pozitív visszajelzéseket kap: termékeit az Európai Unióban is jó minőségűeknek tartják, melyeknél nagyon alacsony a meghibásodási arány.

„Az Európai Unióban a kiváló minőség és a versenyképes ár alapkövetelmény, tehát igen nehéz érvényesülni ezen a piacon. A Dixon’s együttműködésben a versenytársakkal szemben az Albacomp legnagyobb előnye az, hogy kifogástalan minőség és kiváló ár-érték arány mellett is rugalmasan, jó határidőkre tud szállítani” — mondta el Deme Csaba az Albacomp Rt. kereskedelmi és marketing vezérigazgató-helyettese. „Bízunk abban, hogy idén tovább tudjuk bővíteni együttműködésünket, és a Dixon’s révén még több európai unióbeli ország ismerheti meg az Albacomp márkát” – tette hozzá Deme Csaba.