Epson a CeBIT-en - Fókuszban az üzleti partnerek

forrás Prim Online, 2005. február 8. 20:41
Az idei CeBIT-en az Epson az üzleti partnerekkel való kommunikációra fókuszál. 2005. március 10 - 16. között az 1-es csarnok 2B4 standján az Epson meg kívánja vitatni partnereivel azokat a fejlesztési trendeket és stratégiákat, melyek a gyorsan változó piacon a jövőben is sikerre vezetnek. A hangsúly a tavaly elindított „Go to Market” értékesítési stratégián lesz, melynek keretében az Epson speciális programokkal támogatja értékesítési partnereit.
"A CeBIT számunkra az egyik legfontosabb európai kiállítás. A CeBIT-en megvizsgálhatjuk a piaci trendeket, és hosszú távú keresletet generálhatunk. Ennek azért van nagy jelentősége, mert folyamatosan bővül azoknak a termékeknek a köre, amelyekkel gyorsan és költséghatékony lehet otthoni szolgáltatásokat megvalósítani - korábban ezek a megoldások jóval összetettebbek voltak. A kulcsszó az „Epson Home Printing" (Epson otthoni nyomtatás), vagyis egy olyan megoldás, mellyel gyorsan, számítógép nélkül lehet a digitális képeket házilag kinyomtatni. Ennek fényében érthető, hogy miért szentel olyan sok figyelmet az Epson az értékesítési partnereknek. Az idei CeBIT-en még szorosabbra szeretnénk fogni kapcsolatunkat üzleti partnereinkkel, és erősíteni kívánjuk a bizalmat a partnerekkel, mivel véleményünk szerint csak nyílt kommunikációs és információs stratégiával lehetünk sikeresek hosszú távon. Szeretettel várjuk partnereinket az Epson kereskedelmi központ standján. Végül, de nem utolsósorban szeretnénk kiemelni elkötelezettségünket partnereink iránt, melyet a folyamatosan bővülő, testreszabott partnerprogramok is mutatnak" - mondta Henning Ohlsson, az Epson Deutschland GmbH igazgatója. Még egy tény: az Epson lett a 2004/2005-ös év speciális kiskereskedelmi márkája - erre különösen büszkék vagyunk."