Kirowski Rt.: 70 százalékos forgalomnövekedés 2004-ben

MTI Sajtóadatbank, 2005. február 23. 08:47
A kirowski Rt. 2004-ben 1,24 milliárd forintos forgalmat ért el, ami az előző évhez képest 70 százalékos bővülés, öt év alatt pedig ötszörös növekedés - közölte a társaság kedden. Az MTI-hez eljuttatott közleményében a társaság ismerteti: az interaktív ügynökségek és e-business szolgáltatók évi 8-10 milliárd forintos magyarországi piacán a kirowski Rt. piacvezető.
A társaság 2005-ben árbevételének 30-40 százalékos növelését tervezi, és a magyar piacon megszerzett vezető szerepének megtartása mellett terjeszkedni kíván a térségben. A célországok között Szlovákia, Csehország, Románia és Horvátország szerepel.

Kovács Zoltán vezérigazgató beszámolója szerint a cég gyors növekedése mögött az internethasználat jelentős bővülése, továbbá a vállalatok ugrásszerűen megnőtt hirdetési és fejlesztési költései állnak.

A magyar vállalat az idei növekedési terveit az internetfelhasználók magyarországi táborának további gyors bővülésére alapozza. A kirowski prognózisa szerint az internet penetráció jelenlegi fejlődési üteme a következő két évben is a tavalyihoz hasonló lesz. A szélessávú internet-kapcsolat árának évi 15-20 százalékos csökkenése pedig az internetethasználók számának további növekedését idézi elő.

Az 1996-ban magánszemélyek alapította kirowski Rt. az on-line marketing és az e-business területein nyújt teljes körű szolgáltatást. Számos iparág vezető nemzetközi és magyarországi vállalata számára teljesít megbízásokat. A tavalyi év kiemelkedő munkái közé tartozott a Magyar Nemzeti Bank intranet portáljának megvalósítása, továbbá a T-mobile teljes on-line arculatváltásának elkészítése.

A cég ügyfelei között van egyebek közt az Axelero Internet, a Coca-Cola, a Groupe SEB, a HP, a KFKI, a L'Oreal és a Matáv.