Az IBM 300 millió dollárt fektet üzleti partnerei támogatásába

forrás Prim Online, 2005. március 7. 18:05
Az IBM 300 millió dollárt fog befektetni új szolgáltatásokba, programokba, szaktanácsadásba és oktatásba, hogy segítse az üzleti partnereket abban, hogy a kis- és közepes méretű vállalatok (SMB) technológiai szolgáltató piacán több bevételre tehessenek szert.
Az IBM-en belül „fúzió”-nak elnevezett kezdeményezés jobban kiemeli az egész IBM cégre jellemző elkötelezettséget a kis- és közepes méretű vállalati ügyfelek és az IBM ezen ügyfeleket kiszolgáló üzleti partnerei felé.

A kis és középvállalkozások továbbra is az egyik legnagyobb és leggyorsabban fejlődő lehetőség marad az informatikai iparban. Az IBM régóta elkötelezett az SMB piac felé az SMB értékesítési szervezetén keresztül, amely az IBM bevételeinek több, mint 20%-át adja. Az IDC informatikai elemző csoport tervei szerint a kis és közepes méretű vállalatok 2005-ben 360 milliárd dollárt költenek az informatikára.