Az RFID és ami utána jön

forrás Prim Online, 2005. március 28. 13:07
Az SAP bemutatta igazgatósági tagja, a közgazdász végzettségű Claus Heinrich második vállalatirányítási témájú szakkönyvét.
Ebben a munkában a szerző vállalata jövőképét vázolja fel azokkal az új generációs üzleti környezetekkel és technológiákkal kapcsolatban, amelyek megjelenése nyomán a vállalatok másként fogják észlelni és követni a piac dinamikus változásait a közeli és távoli jövőben. "Az RFID és ami utána jön: hogyan fejlesszük vállalatunkat a valós körülmények ismeretében?" (RFID and Beyond: Growing Your Business through Real World Awareness) című könyvben Heinrich tovább finomítja az adaptív üzleti hálózatok első könyvében (Adapt or Die - Transforming Your Supply Chain into an Adaptive Business Network) lefektetett koncepcióját. Az adaptív üzleti hálózatban a vállalat, valamint fő üzleti partnerei, beszállítói és ügyfelei szoros integrációban futtatják üzleti folyamataikat, így gyorsan képesek reagálni a kereslet változására, az új üzleti lehetőségekre és a külső veszélyekre. A könyv bemutatására a március 7. és 10. között megrendezett National Manufacturing Week szakkonferencia keretében került sor, az Illinois állambeli Chicagóban.

Az üzleti vezetőknek és döntéshozóknak szóló könyv az adaptív vállalati folyamatok és az új technológiák bemutatása után azt veszi górcső alá, miként segítik a tényleges üzleti eseményeket is érzékelni képes, RFID-címkékre, intelligens kártyákra, valamint az IT-rendszerek és fizikai tárgyak információit leolvasó érzékelőkre épülő technikák a vállalatokat a váratlanul felmerülő üzleti kihívások valós idejű kezelésében. Felvázolja a rádiófrekvenciás azonosítás bevezetésének alapjait, és kifejti hogyan támogatják az RFID és más innovatív technológiák - az SAP stratégiai jövőképével összhangban - a valós körülmények ismeretében zajló üzleti működést.