A férfiak gyógyíthatatlan játékszenvedélye

Genda Csongor Zoltán, 2005. április 10. 21:10
Minden férfiban egy kisgyermek bújik meg legbelül - hangoztatják a gyengébb nem képviselői. Ha hitelt adhatunk a Nielsen Entertainment felméréseinek, akkor kiderül, hogy az amerikai férfipopuláció többet áldoz olthatatlan játékszenvedélye kielégítésére, mint bármely más szórakozásra.
Annak ellenére, hogy leginkább a fiatalabb generáció (8-35 év) űzi mesterfokon ezt a műfajt, egyre több 40 év feletti férfi csatlakozik a játékkedvelők rohamosan gyarapodó táborához, pontosabban ezek 24 %-át teszik ki. A felmérés szerint az átlag rajongó hetente 5,2 órát tölt el játszva számítógépe előtt, és egyre inkább háttérbe szorul a személyes kapcsolatok ápolása, azaz a barátokra és hozzátartozókra hetente csak 3,07 óra jut csak. Az adatok azt igazolják, hogy a megszállott férfiak több pénzt fordítanak a játékok megvásárlására, mint például zenére. A felmérés azonban nem vette figyelembe azt a tényezőt, hogy a delikvensek kedvenc slágereiket valószínűleg illegális úton szerzik be az internetről.