CA megoldás a tárolóeszköz-felügyelet és az üzleti célok összehangolására

forrás Prim Online, 2005. szeptember 23. 11:28
A Computer Associates bejelentése szerint a mai napon kerül forgalomba az Intelligens Tárolásfelügyelet terén integrált moduláris megoldásokat nyújtó BrightStor r11.5, amely az üzleti célokkal összhangban teszi lehetővé az információs és tárolóeszközök felügyeletét és védelmét a vállalatok számára.
A 13-szorosan integrált és bővített termékekből álló BrightStor r11.5-öt a tárolásra fordított összegek és az üzleti érték jobb összehangolására tervezték — egy olyan célra, ami kritikus fontosságú a vállalatok számára, hiszen a tárolandó adatok mennyisége továbbra is gyorsabban nő, mint a tárolásra szánt költségkeret. Az új változat a gördülékenyebb virtuális-szalag automatizálással és a tárolóeszközök egyszerűsített adminisztrációjával segíti hozzá az ügyfeleket a tárolási műveletek optimalizálásához  és a tulajdonosi összköltség csökkentéséhez.

Hatékonyabb üzemeltetés — a BrightStor ARCserve Backup r11.5 egyszerűsíti a lemez-lemez és a lemez-lemez-szalag típusú mentési folyamatok beállítását és felügyeletét, ezzel javítva az üzemeltetés hatékonyságát és teljesítményét, miközben lehetővé teszi az informatikai osztály számára, hogy profitáljon a költséghatékony lemeztechnológiákból, és hogy teljesítse a szolgáltatási célokat.

A BrightStor Storage Resource Manager új gyorsítótár-technológiája magában foglal egy Sybase ügynököt, felgyorsítja az adatelemzést, és az adatgyűjtési terhelés elosztása révén javítja a teljesítményt, amivel még hatékonyabbá teszi az informatikai műveleteket.

A BrightStor r11.5 nagygépes/mainframe termékei most kihasználhatják az egységes grafikai menedzsment felület előnyeit. Ezen kívül, a BrightStor z/OS szalagkezelő, tárolási erőforrás-kezelő, mentési és allokációs termékei most már integrálhatók a Unicenter ServicePlus Service Desk termékkel, lehetővé téve az egykapus problémamegoldást . A BrightStor CA-Vtape lemezpuffer-felügyeletben végrehajtott javítások csökkentik az erőforrások felhasználását, és növelik a teljesítményt.

A kulcsfontosságú üzleti folyamatok támogatása — a BrightStor r11.5 új komponense, a BrightStor Storage Command Center késő ősszel kerül majd forgalomba, és intuitív, üzlet-centrikus betekintést nyújt majd a vállalkozás tárolási környezetébe, oly módon, hogy a nyers technikai információt intuitív „műszerfallá/vezérlőpulttá” alakítja, amelynek segítségével az IT vezetés gyorsan értékelheti a teljesítményt, és megtudhatja, hogy a tárolóeszközök milyen mértékben támogatják a kulcsfontosságú üzleti folyamatokat. A beépített személyazonosság- és hozzáférés-kezelési funkciók segítségével az informatikai vezetők képesek lesznek betartatni a vállalat biztonságpolitikáját.

Bővített platform-, eszköz- és alkalmazástámogatás — a BrightStor r11.5 támogatja a Sun, EMC és HP 64 bites platformjait és középkategóriájú lemeztömbjeit. Ezen kívül fokozott védelmet biztosít a Linux alapú Lotus Notes-hoz és SAP-hoz, illetve speciális jellemzőket kínál a Microsoft SharePoint-hoz.

Árazás és beszerezhetőség — a BrightStor r11.5 megoldásai a CA FlexSelect licenszprogramja és a BrightStor kapacitásalapú árazásán (Managed Capacity Pricing) keresztül szerezhetők be, amely terabyte-ban számolt kapacitáson alapuló, egyszerűsített licenszkiadási modell, és amely feleslegessé teszi a szerver- vagy alkalmazás-alapú licenszek nyomon követését. A kapacitásalapú licenszkiadás határértékét 10 terabyte-ról 2-re szállították le, ami egyszerűbb beszerzést, a szoftverköltségek ellenőrzését, és a változó igényekhez való könnyű alkalmazkodást tesz lehetővé a kis-, közép- és nagyméretű vállalkozások számára egyaránt .

A CA Technology Services és CA üzleti partnerei kiegészítő szolgáltatásokat is kínálnak. További információ a http://ca.com/brightstor címen található.