BIG FISH portálmegoldások a FreeSoft-tól

forrás Prim Online, 2005. október 4. 18:08
A FreeSoft Rt. BIG FISH márkanév alatt öt új online megoldást jelentett be, amelyek segítségével a vállalatok dinamikus weboldalakat, portálokat, elektronikus üzleteket alakíthatnak ki az interneten, kommunikációjukat és marketingtevékenységüket a mobil eszközökre is kiterjeszthetik.
A FreeSoft által közvetlenül értékesített, dobozos termék és szolgáltatás formájában is elérhető új portálmegoldások az év elején felvásárolt két cég, a BIG FISH és a MoolTech mobil- és webes technológiáira épülnek.

A FreeSoft új BIG FISH termékcsaládját öt portálmegoldás alkotja:


a BIG FISH Portal – dinamikus website motor megoldás, amellyel a gazdálkodó szervezetek, elsősorban a kis- és középvállalatok professzionális, interaktív honlapot, vagy intranetet építhetnek

a BIG FISH e-Shop – segítségével a szervezetek olyan integrált elektronikus üzletet alakíthatnak ki, amelybe bármely vállalatirányítási rendszer bekapcsolható, ilyen módon valódi online áru-, és raktárkezelést tehetnek lehetővé

a BIG FISH Sales Force – olyan alkalmazásszerver, amellyel a kereskedelem, a szállítmányozás és a gyártás területén tevékenykedő, területi értékesítőkkel, ügynökhálózattal rendelkező vállalatok megbízható és könnyen felügyelhető online kapcsolatot teremthetnek mozgó munkatársaik és vállalatirányítási rendszerük pl. számlázásuk között

a BIG FISH Mobil Promo – egy mobil eszközökre fejlesztett kampányeszköz, amely rendezvényeken, vagy országos méretű kampányok keretében rendkívül gyors piacra lépést tesz lehetővé, akciók meghirdetésére, márkaépítésre rendkívül jól hazsnálható,

a BIG FISH Mobil Content – egy speciális szerkesztőségi rendszer, amely különböző mobil tartalmak kezeléséhez, értékesítéséhez nyújt hatékony segítséget, , automatikus eszközfelismeréssel, és a mikrofizetési megoldások teljes palettájával kiegészülve.