A CA új, agresszív távközlési stratégiája

forrás Prim Online, 2005. október 10. 14:03
A Computer Associates fellebbentette a fátylat stratégiájának következő lépéséről, amely az informatikai infrastruktúra üzemeltetésében egy új generáció. Elsősorban a kábelszolgáltatók, vezetékes és vezeték nélküli telefon és ezzel összefüggő egyéb szolgáltatóknak hoz nagy előrelépést a bevételük szempontjából legfontosabb informatikai infrastruktúra elemek biztonsága, teljesítménye és rendelkezésre állása területén.
John Swainson, a CA vezérigazgatója az eHealth és a SPECTRUM felhasználók konferenciáján bejelentette a telekommunikációs iparágra specializálódott új szervezet létrehozását a cégen belül, amely ezeken a termékeken felül kiegészült a szintén megvásárolt Concord Communication, illetve Aprisma termékeivel.

Az eHealth és a Spectrum a Fortune 500-as listában felsorolt, a Világ 24 telekommunikációs óriás vállalata közül 23-nál (2005 július), és a Világ mind a 10 legnagyobb kábel szolgáltatójánál a rendszer menedzsment aktív eszköze.

„A múltban a CA a kommunikációs szolgáltatóknak főleg olyan megoldásokat kínált, amelyekkel a saját informatikai infrastruktúrájukat tudták optimálisan kezelni. Mostantól az új piacvezető technológiák lehetővé teszik a szolgáltatóknak, hogy az ügyfeleiknek nyújtott szolgáltatások teljesítmény, rendelkezésre állási és biztonsági kihívásait is kezeljék, megoldják” – mondta Swainson.

A Concord Aprisma csúcstechnológiát képviselő hálózat teljesítmény és hibakezelési megoldások és a CA piacvezető Unicenter rendszer felügyeleti termékeinek kombinációja, illetve az eTrust biztonsági megoldások és a Brightstore adattárolási és kezelési termékek a telekommunikációs iparban olyan különleges, teljeskörű és egyedi megoldást adnak, amelyek segítségével jelentősen csökkenthetőek a működési költségek, emelhető a szolgáltatások színvonala, és ezáltal a szolgáltatók bevétele is.

„A Computer Associates Int. az utóbbi két évben 1.2 millió USD-t költött arra az új, egységes eszközrendszerre, amely tökéletes összhangban van az előrelátható trendekkel a telekommunikációs piacon, illetve az azt kiszolgáló OSS (Operational Support System) fejlődési irányaival.” – tette hozzá Swainson.
 
Az újonnan létrehozott telekom szolgáltató csapat olyan szakértőkből áll, akik jelentős tapasztalatokkal rendelkeznek a telko marketing, arhitektúra tervezés, üzletfejlesztés és informatikai megoldások területén is. A telekom csapat az eddigi hagyományos IT menedzsment megoldások mellett új lehetőségeket kínál a dinamikusan növekedő egyéb szolgáltatásokhoz is, mint az IP VPN, a vezetéknélküli szolgáltatások, a VOIP és a hang-adat-kép kábelen történő szolgáltatása is.

A Computer Associates Int. jelenleg többek között az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a telko iparág cégeinek:

Ügyfélbejelentések kezelése – hibák jelzése és eszkalálása, a hibák által az ügyfeleknek okozott problémák analízise, SLA (Szolgáltatási Szint Szerződések) kezelése

Szolgáltatási problémák és Minőségkezelés – szolgáltatás modellezés, hiba feltárás, szolgáltatás teljesítmény kezelés, szolgáltatások összefüggéseinek és hatásának feltárása és elemzése, hibák okainak feltárása.

Erőforrás problémák és teljesítmény ellenőrzés, kezelés – események kezelése, korábbi események elemzése, teljesítmény riportok, válaszidők és ok-okozati elemzések.

„A szolgáltatók ‘megbízható tanácsadóként’ funkcionáló gyártókat keresnek, amelyek az üzemeltetési és  egyéb költségeket csökkentő, az ügyfelek elégedettségét növelő és új árbevételszerző szolgáltatások kialakítását lehetővé tevő, a vállalat eredményére közvetlenül hatást gyakorló megoldásokat tudnak nyújtani” – mondta Swainson. „A CA elkötelezett az iránt, hogy megfeleljen ezeknek az elvárásoknak.”

A CA távközlési és szolgáltató vállalatoknak készített megoldásairól további információ a http://ca.com/solutions/telco címen található.