ThinkCentre PC-k kisvállalkozásoknak a Lenovótól

Milkovits Gábor, 2005. október 20. 21:09
A Lenovo olyan új IBM ThinkCentre asztali PC-ket dobott piacra, amelyeket kifejezetten a kisvállalkozások igényei szerint alakítottak ki, ugyanakkor számos a magasabb kategóriákban már kipróbált technológiát is tartalmaznak.
A ThinkCentre E széria első tagja, az E50-es az alapvető számítógépes funkciók mellett olyan lehetőségeket is biztosít, mint például az informatikus nélkül működő kis cégek számára igen hasznos "Rescue and Recovery" megoldás, amellyel laikusok is igen egyszerűen megoldhatják a hibaelhárítási feladatokat még akkor is, ha maga az operációs rendszer betöltése sem működik megfelelően. Az asztali PC szabvány torony és kisméretű változatban, különféle konfigurációkkal, Celeron vagy Pentium 4-es processzorral, Intel 915 GV lapkakészlettel és 6 darab USB 2.0 porttal felszerelve kapható; a legolcsóbb verzió mindössze 379 dolláros áron.

A ThinkCentre E50-es az első kimondottan kisvállalkozásoknak szánt Lenovo PC, és ugyanez igaz a ThinkCentre sorozatra is. A kínai gyártó idén tavasszal vásárolta meg az IBM PC-üzletágát, ám egy darabig még használja termékein az IBM nevet, illetve a kapcsolódó márkaneveket is. A Lenovo jelenleg a harmadik legnagyobb cég a Dell és a HP után a nemzetközi PC-piacon, ám a cég hosszú távú tervei igen nagyra törők.