A magyarországi Junkers az update CRM megoldását választotta

forrás Prim Online, 2005. november 21. 19:14
A Robert Bosch Kft. Budapest, mely a Magyarországon már több mint 6 ezer munkatársat számláló Bosch csoport tagvállalata, az update software Magyarország marketing.manager megoldását választotta Junkers termékei fűtéstechnikai területen történő értékesítéséhez.
Az update software Magyarország Kft. a bécsi székhelyű update software AG leányvállalata, mely Európa egyik vezető CRM megoldás szolgáltatója. A marketing.manager megoldástól azt várja a Bosch, hogy tovább javul a szervizszolgáltatása a közvetlen és a közvetett ügyfelek körében egyaránt. A Robert Bosch Kft. Budapest úgy tervezi, hogy a Junkers üzletágban a cég közvetlen partnerei, számos közvetett ügyfél és több mint 1000 szerelő körében alkalmazza a CRM megoldást. A CRM további felhasználási területe az exkluzív szolgáltatások és más fűtéssel kapcsolatos témák célzott ajánlása lesz a végfelhasználók körében.

A Junkers szerelők számára mutatkozó előny abban nyilvánul meg, hogy az új CRM megoldás segítségével célzott információkhoz és ajánlatokhoz juthatnak a Junkers termékekkel kapcsolatban. Ezidáig erre kapacitás hiányában nem volt lehetőség. A marketing.manager segítségével a Bosch az exkluzív Junkers Szerelői Klubjának gondozását is el kívánja látni. Az ügyfelek saját ügyfélkártyája azonnal felvilágosítást nyújt a velük kapcsolatos tevékenységekről és az aktuális pontegyenlegükről.