Miért érdemes Önnel üzletelni? - Ne rejtse el legjobb érveit!

forrás Prim Online, 2005. december 5. 14:32
Már weboldalának nyitólapján mondja el látogatójának, hogy miért érdemes Önnel üzletelni! Ha ezt az információt elrejti valamelyik aloldalán, akkor az látogatóinak 60 - 80 %-a előtt titok marad!
Egy másik cikkünkben (www.internet-marketing.hu/cikkek/informaciot.html) cikkünkben már beszámoltunk arról, hogy a látogatók túlnyomó része 10 másodperc alatt meghozza azt a döntését, hogy marad-e az oldalon és továbbolvas, vagy inkább távozik. Azt javasoltuk, hogy a nyitóoldalon egy címben és egy alcímben fogalmazza meg, hogy miért érdemes a látogatónak továbbolvasnia, azaz mutassa meg neki, hogy milyen értékes információhoz fog hozzájutni, ha továbbolvas.

Elemezve az értékesítési weboldalak látogatottságát, a következőket találtuk:

A látogatók 60 - 80 %-a a nyitólapon kívül semmi mást nem méz meg, azaz nem kattint egyet sem!

Mit jelent mindez?

Ha a leglényegesebb információkat nem jeleníti meg nyitólapján, az olyan, mintha egy lefátyolozott standdal venne részt egy kiállításon.

Mi a megoldás?


A nyitólapon írja le, hogy miért érdemes Önnel üzletelni! Ne azt írja le, hogy hány éve van a piacon, vagy, hogy kik a partnerei! Fogalmazza meg néhány bekezdésben, hogy mi az a legnagyobb előny, amit látogatói megszerezhetnek, ha Önnel üzletelnek, és helyezze kilátásba ezt az előnyt arra az esetre, ha továbbolvasnak!

Írja meg, hogy mennyivel növelik a bevételeiket, vagy hogy mennyi pénzt, fáradságot,
időt, stb. takarítanak meg azok, akik az "alább tárgyalt" módszereket megismerik.

Számoljon utána a következőnek:

Ha látogatóinak 60%-a eddig úgy távozott, hogy csak a nyitólapot látta, de mostantól a nyitólapon minden látogatója megismeri az Ön legerősebb érveit, akkor ez azt jelenti, hogy mostantól két és félszer annyi látogatóhoz fog eljutni az Ön értékesítési üzenete! 2,5 szeresére növelheti eredményességét, anélkül,hogy akárcsak egyetlen forintot is el kéne költenie a látogatottság növelésére! Mindezt pedig egy jól megfogalmazott néhány bekezdéssel elérheti, amiből már a nyitólapon kiderül, hogy miért érdemes Önnel üzletelni!

Az alábbi módon fogalmazta meg ezt a www.autostitkok.hu weboldal tulajdonosa:

"FIGYELMEZTETÉS! Semmiképpen ne vásároljon új, vagy használt gépkocsit, ne kössön biztosítást, ne írjon alá lízing, tartósbérlet- vagy részletfizetési szerződést, amíg át nem olvasta cikkeinket! El sem hinné, hogy hány autótulajdonost csapnak be rendszeresen súlyos tíz- és százezrekkel. Ne hagyja, hogy Ön is közéjük tartozzon!"

Egy ilyen bevezető után sem lesz minden látogatóból ügyfél, de legalább abban
biztos lehet, hogy akinek szüksége van az Ön szolgáltatására, az nem zárja be azonnal az oldalt!

Amennyiben további információra van szüksége a fentiekkel kapcsolatban, nyugodtan írja meg nekünk kérdéseit! (www.internet-marketing.hu/kapcsolat.html).

A témában további információkat talál a www.internet-marketing.hu weboldalon.