SAP Premium Support: ügyféligényekre reagáló emelt szintű szolgáltatások

forrás Prim Online, 2006. február 8. 11:07
A változó ügyféligények kielégítése iránti elkötelezettségét újfent bizonyítva az SAP bejelentette, hogy SAP Premium Support néven újabb szolgáltatással gazdagítja támogatási kínálatát. A világon mindenütt január 30-ától rendelhető szolgáltatás újabb lehetőséghez juttatja azokat az SAP-ügyfeleket, akik számára lényeges szempont az emelt szintű reagálás, a személyre szabott figyelem, az SAP szakértelmének gyors elérése és az IT-üzemeltetési költségek lefaragása.

Az SAP Premium Support alapját adó ügyfél- és piackutatások nyomán kiderült, hogy a vállalatok egyre inkább felismerik a támogatás fontosságát, és rendszereik életciklusának minden szakaszában szeretnének még szorosabb kapcsolatot kialakítani az SAP-val. Az új szolgáltatás átmenetet képez a vállalatirányítási alkalmazásszállítók kínálatában egyedülálló ár-érték arányt képviselő SAP Standard Support, valamint a nagyobb, globális cégek speciális szükségleteire szabott, felső kategóriás SAP MaxAttention között.

A különböző méretszegmensek és ágazatok vállalatai számára privilegizált támogatást nyújtó, kedvező ár-teljesítmény arányú SAP Premium Support keretében az SAP gyorsabban reagál a megkeresésekre, és segítséget nyújt a szolgáltatás folytonosságának fenntartásához. A szolgáltatás további jellemzői közül említést érdemel a gyorsabb problémamegoldás, az IT-rendszerek éves felmérése, és az ügyféllel támogatási témákban napi kapcsolatot tartó tanácsadó kijelölése.


„A Premium Support kitölti a Standard Support és a MaxAttention szolgáltatások közötti rést” – mutatott rá Matt Healey, az IDC szoftver- és hardvertámogató szolgáltatásokkal kapcsolatos kutatásokért felelős vezető elemzője. „A kijelölt támogatási tanácsadó és a rendszerfelmérések különösen a kritikus folyamataikat SAP-szoftverrel támogató ügyfeleknek nyújtanak értékes segítséget.”

Az SAP így ma már háromféle támogatószolgáltatást nyújt ügyfeleinek:


Az SAP alapszintű támogatási konstrukciója, az SAP Standard Support négy területet fed le: folyamatos fejlesztés, minőségirányítás, tudástranszfer, problémamegoldás. Az SAP Solution Manager és SAP Service Marketplace megoldásokat is tartalmazza. A standard támogatás díja az éves nettó licencdíj 17 százaléka.
Az SAP Premium Support egyedi szolgáltatásokkal és támogatási tanácsadó kijelölésével egészíti ki a standard szolgáltatásokat. Díja az éves nettó licencdíj 22 százaléka.
Az SAP MaxAttention kritikus, testre szabott támogatást igénylő nagyvállalati ügyfeleknek készült. Állandó helyi támogatócsapat felállítására, vezető beosztású kapcsolattartó kijelölésére és a komplex bevezetési projektek kockázatait kezelő SAP® Safeguarding szolgáltatásportfólió nyújtására is kiterjed. Szinten tartja a költségeket, segíti az éles indulás kijelölt határidejének betartását, és gondoskodik róla, hogy a projekt műszakilag ütőképes SAP-megoldás kiépítésével záruljon.

További információ az SAP Premium Support szolgáltatásáról: http://www.sap.com/services/support.