IPTV bevezetését tervezi a T-Online

Kovács Attila, 2006. február 27. 13:48
A cég sikeres 2005-ös pénzügyi eredményeiről és jövőbeni terveiről számoltak be mai sajtótájékoztatójukon a T-Online internetszolgáltató vezetői, Simó György vezérigazgató és Szász Dániel pénzügyi vezérigazgató-helyettes.
A legfontosabb 2005-ös éves adatok: 27,3 milliárd forintos árbevétel (+37%), 1,982 milliárd forintos adózás előtti eredmény, 330 ezer körüli internet előfizető (+24%), 42%-os hazai piaci részesedés, +2,9 milliárd Ft EBITDA (+60%), 248 ezer szélessávon internetező ügyfél, változatlan alkalmazotti létszám (250 fő). Az internetszolgáltató a sajtótájékoztatón köszöntötte Horváth Ferencnét, aki a T-Online 200 ezredik ADSL-előfizetője. A sikerek alapjául szolgáló események, akciók közül a vezérigazgató kiemelte a "Szereld magad!" konstrukciót (az ügyfél maga szereli a modemet, kapcsolja a hálózathoz és PC-jéhez); a T-Commal közös kampány során a kínálatban megjelent Klip nevű ingyenes internettelefon-fejlesztést; a t-online.hu új ügyfélportált¸ és azt, hogy az origo a hatodik legnagyobb portál az országban.

Az idei célok között szerepel a 600 ezer internet-előfizetés elérése; az IPTV kereskedelmi szolgáltatásként az idei év második félévében történő indítása (on-demand tartalmakkal). Jelenleg sikerrel kecsegtető kísérletek folynak egy pilot rendszerrel. Kérdésemre válaszolva, Simó György elmondta, a T-Online IPTV szolgáltatásának célközönsége mintegy 100 ezer előfizető, ám ezt a számot csakis fokozatosan, évek során látják elérhetőnek.